martes, 28 de junio de 2016

II Trobada de Joves Lectors




Aquest dissabte dia 2 de juliol la Institució de Lletres Catalanes i el Què Llegeixes? organitzen la II Trobada de Joves Lectors a Barcelona. 

L'event tindrà lloc a l'Arts Santa Mònica (Rambla, 7. Barcelona) des de les deu del matí fins a les sis de la tarda.

Podeu consultar el programa amb totes les activitats que es duran a terme a la pàgina del Què Llegeixes?

Si teniu pensat anar-hi, no us en oblideu d'omplir el formulari de inscripció! (Per inscriure's cal tenir com a mínim 12 anys)

4 comentarios:

  1. ¡Hello!

    Me ha encantado el evento!! Que pena que el sábado estoy trabajando hasta las 10 de la noche pero me hubiese encantado ir.

    Muchas gracias por pasarte por mi blog, ya te sigo!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ¡Hola!

      Qué pena que no puedas venir... :(
      ¡Muchas gracias por seguirme!

      ¡Nos leemos!

      Eliminar
  2. Holi!
    El mes pasdo me uní a la iniciativa de seamos seguidores >.<
    Te sigo ^^
    Mi blog es: http://elrincon-perdido.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ¡Hola!

      ¡Muchas gracias por seguirme! Ahora me paso por tu blog ^^

      ¡Un saludo!

      Eliminar